ΗΜΕΡΙΔΑ | ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ | ΤΟ ΚΟΙΝΟ | ΔIΟΡΓΑΝΩΤHΣ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η PALLADIAN COMMUNICATIONS SPECIALISTS διοργανώνει ημερίδα με θέμα: Χρόνια Αναπνευστικά Νοσήματα: To κόστος για τους ασθενείς και το δημόσιο σύστημα υγείας δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για ένα ετήσιο θεσμό συνάντησης, διαλόγου, ενημέρωσης και ανάλυσης των πολιτικών για το θέμα αυτό. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί 18 Δεκεμβρίου, στo Αμφιθέατρο της Ελληνοαμερικάνικης Ένωσης. Την επιμέλεια της ημερίδας και τον συντονισμό των θεματικών πάνελ συζητήσεων θα έχει ο δημοσιογράφος για θέματα υγείας Μιχάλης Κεφαλογιάννης. Κύριοι χορηγοί επικοινωνίας είναι η εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ και ΤΥΠΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ, η εφημερίδα ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ, το www.sofokleousin.gr , το toxrima.gr, το Life2day.gr και το www.MEDsin.gr.

ΗΜΕΡΙΔΑ
«H ημερίδα έχει ως στόχο να βάλει στο μικροσκόπιο τα φλέγοντα θέματα που αφορούν την πολιτική υγείας στον τομέα της ΧΑΠ. Η χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια (ΧΑΠ) είναι μια μακροχρόνια ασθένεια η οποία προκαλεί φλεγμονή στους πνεύμονες και οδηγεί σε καταστροφή του πνευμονικού παρεγχύματος και στένωση των αεραγωγών, καθιστώντας δύσκολη την αναπνοή. Κυριότερες μορφές της είναι η χρόνια βρογχίτιδα και το πνευμονικό εμφύσημα. Από ΧΑΠ πάσχουν 600 εκατομμύρια άνθρωποι, άνδρες και γυναίκες, σε όλον τον κόσμο. Αποτελεί διεθνώς την 4η αιτία θανάτου και υπολογίζεται πως είναι υπεύθυνη για το 5% περίπου όλων των θανάτων παγκοσμίως, ενώ έως το 2020 αναμένεται να αποτελεί την 3η αιτία θανάτου και την 5η αιτία αναπηρίας.

Σύμφωνα με μελέτη της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας, στην χώρα μας το 8,4% του γενικού πληθυσμού άνω των 35 ετών που υπήρξαν καπνιστές, δηλαδή περίπου 500.000 Έλληνες πάσχουν από ΧΑΠ. Οι περισσότεροι δεν το γνωρίζουν.

Τα συμπτώματα της ΧΑΠ είναι η δύσπνοια και ο χρόνιος βήχας, με ή χωρίς φλέγμα. Ενδέχεται να προκύψει κόπωση, ανορεξία και απώλεια βάρους με την πάροδο των ετών. Ωστόσο, η ΧΑΠ αποτελεί μια άγνωστη ασθένεια για το ευρύ κοινό και περισσότεροι από τους μισούς πάσχοντες από τη νόσο δεν το γνωρίζουν. Καθώς τα συμπτώματα εμφανίζονται σταδιακά, οι ασθενείς για κάποια χρόνια τα θεωρούν λανθασμένα σαν μία φυσιολογική συνέπεια του καπνίσματος και της ηλικίας που αυξάνεται.

Η άλλη συχνή χρόνια νόσος του αναπνευστικού, το άσθμα, επηρεάζει τη ζωή περισσότερων από 300 εκατομμύρια ανθρώπων στον πλανήτη. Στην Ευρώπη, περίπου 20 εκατομμύρια πάσχουν από διαγνωσμένο άσθμα και αναφέρονται 25.00 εισαγωγές στα νοσοκομεία, ετησίως, λόγω του παροξυσμού του άσθματος. Στην Ελλάδα, ο επιπολασμός της νόσου είναι 9,25% του γενικού πληθυσμού με μεγαλύτερη επίπτωση στα παιδιά στα οποία το άσθμα είναι η συχνότερη πάθηση. Τέλος, συμπτώματα που μοιάζουν με άσθμα παρουσιάζει το 17% του πληθυσμού γεγονός που αποδεικνύει ότι η νόσος υποδιαγιγνώσκεται και υποθεραπεύεται.»


ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΜΕΝΟΙ ΟΜΙΛΗΤΕΣ:
  • Νίκος Σιαφάκας, MD, PHD, FRCP, Καθηγητής Πνευμονολογίας, Πανεπιστήμιο Κρήτης
  • Επαμεινώνδας Κοσμάς, MD, PhD, FCCP, Πνευμονολόγος – Φυματιολόγος, Διευθυντης Πνευμονολογικής Κλινικής “ΠΝΟΗ”, Νοσοκομείο METROPOLITAN
  • Μίνα Γκάγκα, Συντονίστρια Διευθύντρια 7ης Πνευμονολογικής Κλινικής Και Κέντρου Άσθματος, Διευθύντρια Ιατρικής Υπηρεσίας, ΝΝΘΑ ΣΩΤΗΡΙΑ
  • Κυριάκος Σουλιώτης, Επίκουρος Καθηγητής Πολιτικής Υγείας, Σχολή Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Επιστημονικός Συνεργάτης - Επισκέπτης Καθηγητής, Ιατρική Σχολή, Πανεπιστήμιο Αθηνών


Θεματολογία – Πρόγραμμα:

Η ημερίδα θα επικεντρωθεί στην επιβάρυνση του συστήματος υγείας απο τα χρόνια αναπνευστικά νοσήματα και την αντιμετώπιση τους, στο παγκόσμιο πρόβλημα, καθώς και στις ελληνικές ιδιαιτερότητες. Η θεματολογία θα βασιστεί στους εξής τομείς:

  • Η ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ
  • ΑΣΘΜΑ: ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ
  • Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
  • OΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ




ΤΟ ΚΟΙΝΟ
  • Εκπρόσωποι της κυβέρνησης και αντίστοιχων υπουργείων
  • Εκπρόσωποι θεσμικών φορέων
  • Στελέχη ΕΟΦ και υγειονομικών περιφερειών
  • Στελέχη ελληνικών και πολυεθνικών φαρμακευτικών Εταιρειών
  • Στελέχη εταιρειών ιατρικού εξοπλισμού και υπηρεσιών
  • Στελέχη φαρμακαποθηκών
  • Διοικητές δημόσιων & ιδιωτικών νοσοκομείων
  • Ακαδημαϊκοί, Εμπειρογνώμονες
  • Στελέχη του ασφαλιστικού κλάδου
  • Συμβουλευτικές εταιρείες
  • Δικηγορικά γραφεία
  • Εταιρείες επικοινωνίας
  • Μέλη Επιμελητηρίων και Συνδέσμων
  • Εκπρόσωποι των ΜΜΕ


Ο Διοργανωτής

PALLADIAN COMMUNICATION SPECIALISTS

Η PALLADIAN COMMUNICATIONS SPECIALISTS (www.palladian.gr) είναι μία εταιρία συμβούλων στρατηγικής επικοινωνίας με ειδίκευση στις εξής υπηρεσίες: communication strategy development, media relations, public affairs, crisis & issues management. Αποστολή μας είναι να δημιουργούμε μετρήσιμη προστιθέμενη αξία για τους πελάτες μας. Στα 13 χρόνια λειτουργίας της η PALLADIAN έχει να επιδείξει ένα μακρύ ιστορικό επιτυχημένων ολοκληρωμένων εκστρατειών ενημέρωσης για μια σειρά από ευαίσθητα θέματα, οι οποίες άλλαξαν τις αντιλήψεις του κοινού και επηρέασαν τις εξελίξεις.

Η σημαντική εμπειρία που έχει η Palladian στον τομέα της οργάνωσης εκδηλώσεων, οδήγησαν πρόσφατα στη δημιουργία ενός νέου, ανεξάρτητου businessunit εντός της εταιρίας που δραστηριοποιείται στον τομέα της διοργάνωσης συνεδρίων, τον τομέα Palladian Conferences (www.palladianconferences.gr ). Ο επικεφαλής του τομέα, Γρηγόρης Λεωνίδης, είναι διευθυντικό στέλεχος και υπεύθυνος του τομέα με μακρά εμπειρία στο marketing, την επικοινωνία και τα συνέδρια.

Χορηγικό πρόγραμμα:

PLATINUM SPONSOR 15.000 € + Φ.Π.Α.
  • Στέλεχος του χορηγού πραγματοποιεί ομιλία 10 λεπτών και συμμετέχει στην συζήτηση
  • Διοργάνωση workshop σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο διάρκειας 30 λεπτών
  • Εκθεσιακό χώρο διαστάσεων 3μ. επί 2μ. στο lobby της ημερίδας
  • Προβολή του λογοτύπου του χορηγού σε όλο το επικοινωνιακό υλικό της ημερίδας (καταχωρήσεις, προσκλήσεις, banners, κεντρικό σκηνικό κτλ.)
  • Παρουσίαση του χορηγού (λογότυπο και σύντομο εταιρικό profile) στο έντυπο της ημερίδας
  • 20 προσκλήσεις για την ημερίδα
  • Διανομή έντυπου υλικού του χορηγού στους συμμετέχοντες
  • Πλήρη απολογισμό της ημερίδας με φωτογραφικό υλικό

GOLD SPONSOR 10.000+ Φ.Π.Α.
  • Στέλεχος του χορηγού πραγματοποιεί ομιλία 10 λεπτών και συμμετέχει στην συζήτηση
  • Εκθεσιακό χώρο διαστάσεων 3μ. επί 2μ. στο lobby της ημερίδας
  • Προβολή του λογοτύπου του χορηγού σε όλο το επικοινωνιακό υλικό της ημερίδας (καταχωρήσεις, προσκλήσεις, banners, κεντρικό σκηνικό κτλ.)
  • Παρουσίαση του χορηγού (λογότυπο και σύντομο εταιρικό profile) στο έντυπο της ημερίδας
  • 15 προσκλήσεις για την ημερίδα
  • Διανομή έντυπου διαφημιστικού υλικού του χορηγού στους συμμετέχοντες
  • Πλήρη απολογισμό της ημερίδας με φωτογραφικό υλικό

SILVER SPONSOR 8.000+ Φ.Π.Α.
  • Στέλεχος του χορηγού συμμετέχει στην συζήτηση
  • Εκθεσιακό χώρο διαστάσεων 3μ. επί 2μ. στο lobby της ημερίδας
  • Προβολή του λογοτύπου του χορηγού σε όλο το επικοινωνιακό υλικό της ημερίδας (καταχωρήσεις, προσκλήσεις, banners, κεντρικό σκηνικό κτλ.)
  • Παρουσίαση του χορηγού (λογότυπο και σύντομο εταιρικό profile) στο έντυπο της ημερίδας
  • 10 προσκλήσεις για την ημερίδα
  • Διανομή έντυπου διαφημιστικού υλικού του χορηγού στους συμμετέχοντες
  • Πλήρη απολογισμό της ημερίδας με φωτογραφικό υλικό

BRONZE SPONSOR 5.000+ Φ.Π.Α.
  • Εκθεσιακό χώρο διαστάσεων 3μ. επί 2μ. στο lobby της ημερίδας
  • Προβολή του λογοτύπου του χορηγού σε όλο το επικοινωνιακό υλικό της ημερίδας (καταχωρήσεις, προσκλήσεις, banners, κεντρικό σκηνικό κτλ.)
  • Παρουσίαση του χορηγού (λογότυπο και σύντομο εταιρικό profile) στο έντυπο της ημερίδας
  • 6 προσκλήσεις για την ημερίδα
  • Διανομή έντυπου διαφημιστικού υλικού του χορηγού στους συμμετέχοντες
  • Πλήρη απολογισμό της ημερίδας με φωτογραφικό υλικό

CONTRIBUTOR 3.000+ Φ.Π.Α.
  • Προβολή του λογοτύπου του χορηγού σε όλο το επικοινωνιακό υλικό της ημερίδας (καταχωρήσεις, προσκλήσεις, banners, κεντρικό σκηνικό κτλ.)
  • Παρουσίαση του χορηγού (λογότυπο και σύντομο εταιρικό profile) στο έντυπο της ημερίδας
  • 4 προσκλήσεις για την ημερίδα
  • Διανομή έντυπου διαφημιστικού υλικού του χορηγού στους συμμετέχοντες
  • Πλήρη απολογισμό της ημερίδας με φωτογραφικό υλικό

SUPPORTER 1.500+ Φ.Π.Α.
  • Προβολή του λογοτύπου του χορηγού σε όλο το επικοινωνιακό υλικό της ημερίδας (καταχωρήσεις, προσκλήσεις, banners, κεντρικό σκηνικό κτλ.)
  • 3 προσκλήσεις για την ημερίδα
  • Διανομή έντυπου διαφημιστικού υλικού του χορηγού στους συμμετέχοντες
  • Πλήρη απολογισμό της ημερίδας με φωτογραφικό υλικό







> Έντυπο συνεδρίου

UNDER THE AUSPICES OF

SILVER SPONSORS

BRONZE SPONSORS

SUPPORTERS



COMMUNICATION SPONSORS